måndag 5 april 2010

Gråa dagar...


..Ja i Lördags sken solen verkligen från sin bästa sida..Underbart!!
Nu har den dock inte synts till på tvådagar..
Grått, kallt o regningt är väderrapporterna från Blekinge...
Huu...

Påskhelgen har beståt av massor av jobb men även god mat i nära o käras sällskap..
Tack goa ni!!
O en del mys med givetvis..Och lite vårstädning i trädgården..
O massor av tända ljus o eldning i kaminen för att få upp värmen efter allt rugg ute...


Bilderna idag från vårat ute rum..
Dock inte tagna denna helgen..som ni ser på snön..för den har vi äntligen blivit av med!!


Nehe..Nu ska vi hoppa i Kalaskläderna o åka på barnkalas jag o Vera..

Kramar till er alla o tack för alla goa Glad Påsk hälsningar..Tyvär har inte min tid riktigt räckt till för att kika runt så mycket hos er!! Jag lovar att bättra mig!! tihi...

19 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att snön är borta. Vi har lite kvar. Fint med bellisarna i fönstret.
Ha det så gott och ha så roligt på barnkalaset.
Kram Anna

House number 15 sa...

Igår satt man solade i solstolen idag får man skotta;) Var tog våren vägen??

Fint uterum...

Kramkram

Photo by Maria sa...

I lördags var jag i din lilla butik, och vad fint det var.. Jag handlade ett par saker men hade kunnat handla på mig mycet mer.. Jag lär återkomma..

Ha nu en bra annandag påsk..

Kram Mia

Norregård sa...

Ljuvliga bilder Elin!!!
Så fint i uterummet;o)

Kram Kram Malin

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Första gången jag kikar in hos dig och jag blev så inspirerad att jag nu plöjt igenom ALLA dina inlägg. så fint du har det. och många finfina fynd har du gjort.
Nu lägger jag mig som följare så jag inte tappar bort dig ;)

Ha en fin kväll

Kram Viveka

Jenny sa...

Hej Elin!
Visst var det alldeles underbart med solen och vårvärmen i lördags! Idag har det varit riktigt mulet o grått här i Göteborgstrakten oxå, har knappt gått utanför dörren:)

Vad fint du har det där i fönstret!

Kraam Jenny

Vintage House sa...

Samma väder här men det är så skönt att snön är bort:)
härliga bilder...
kram
sandra

blomsterboden i skanör marie sa...

Så fina bilder, vad jag blir avis när jag får veta att ni har ett uterum, det är så mysigt:)
Ha det bäst kramkram marie

kallebodalantliv sa...

Jättefina fönster ! . Du har satt in dina vita blommor ser jag ..kan man det ? tyvärr så har jag inte varit i din butik ännu ..men jag kommer snart ..är nyfiken ..men tiden räcker inte till bara ..kram jeanette.

[ c o y o t e ] sa...

Såå grått väder idag.. men snön är ju borta! tack och lov..

Fina bilder du visar!

Kram Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Pratade med svägerskan häromdagen som bor i närheten av dig och jag blev riktigt avis när hon pratade om hur hon höll på i trädgården. Kommer att dröja länge innan vi kan göra det. Så fina bilder.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Vita rosor och förgätmigej sa...

Visst har det varit ruggigt emellanåt här med... Vi fick mer snö igår! Buhuuu... Men nu verkar det bli en solig dag så kanske man får hoppet om en vår igen! Underbar bild på de söta tusenskönorna. De är för gulliga!
Kram/ Anna

Anonym sa...

åh vilka härliga inspirerande bilder från uterummet!
Hoppas kalaset var kul!

Kram pernilla

Grannen! sa...

Va kul o hitta dig här!

Jag tyckte nog de var lite konstigt me en extra dörr utanför eran dörr, men när jag tittat i nån minut så gillade jag det verkligen !!! Så snyggt, passar in me allt annat du har!
Du är verkligen duktig!
Själv är jag inte så pysslig här eftersom jag inte trivs, men när jag flyttat ska jag verklgien ta efter lite från dig.


MVH Den väldigt tacksamma Grannen !

Helen sa...

Hoppas ni hade trevligt på barnkalaset!! Jaså, ni har blivit av med snön, ni, era lyckostar?!
Hos oss ligger den meterdjup...fast det har börjat att töa, nu de senaste dagarna, tack och lov!

Ha det gott! Kram!

Tulipa sa...

Det var ju tur..*ler*.. Jag tänkte när jag såg bilderna "oj så mycket snö de har kvar!!"

Härliga bilder i alla fall! Bellis är så sött....

Kram Mariette

vadmalen sa...

Spännande och vackert fönster tycker jag.
Kram
Birgit

Home No.1 sa...

Hej vad vackert med stakarna=) Stämmningsfullt! Kram Annica.

Vem är jag.. sa...

Å vilka härliga bilder som du visar från erat uterum, jag blir så avis jag skulle vilja ha ett lite uterum

kram Lisa