torsdag 1 april 2010

Skärtorsdags kväll...


..Ja nu va det kväll..underbart!!
Oj vad alla handlar blommor till denna högtid..man önskar att man var kloningsbar..tihi..

Men nu är jag i alla fall hemma..Tänk att man kan älska sitt hem så mycket!!!

Barn i säng, J ute o snickrar o jag baar myser runt i mina mjukis byxor..
Fixar lite där, plockar lite där o tänder lite ljus..Ja ni vet hur det är..tihi...

Kom hem till ett nystädat hem så det vara bara lite "helgpiff" som behövdes..Härligt!!!
Lite nya fräscha blommor o rena handdukar..

Jag är inte så mycket för det där med massor av fjädrar o grejer..
Nej här hemma blir det neutralt med massor av ägg o härliga körsbärskvistar som snart slår ut i blom...


Nu är det snart dax för lite kvälls mat o sedan ska jag minsan krypa
ner i Bubbelbadkaret
en stund innan det är dax för sängen!!
En ny jobb dag imon...

Varma PåskKramar till er Alla!!!

24 kommentarer:

Lauras gård sa...

Stackare som får jobba, men du kanske är lite ledig i alla fall.

Jag är inte heller mycket för fjädrar, men vi brukar sätta upp lite på ett träd ute. Inne blir det bara små ägg i riset. Kram Stina

Vem är jag.. sa...

Hej fröken Knopp!

Vilken härlig blogg jag har hittat till, underbart! jätte fina bilder bjuder då på oxå!

Kram Lisa

Anonym sa...

Jättevackert påskpynt som räcker alldeles tillräckligt=) Ägg och kvistar är väl det som är vackrast! Ha en härlig kväll/Annica

Vintage House sa...

Lät ljuvligt med ett bad:)
Önskar dig en härlig påsk med en massa gott och mys tillsammans med vänner och familj.
kram
sandra

Änglarnas hus sa...

Härligt! jag kom också hem till nystädat hus..me like!!

Ha en underbar påsk, vännen tillsammans med din familj!!

Kramis Sanne!!

Ljuva Drömmar sa...

Vad skönt med ett litet påskbad som start på helgen. Jag tycker att ditt påskpynt är alldeles lagom.

Hoppas att du får en underbar påskhelg med massa sol och vårigt väder!
Kramar Maria

Norregård sa...

Glaaaaaaaaaaad Påsk!!!!

Kram Kram Malin

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jag har haft så mycket på sista tiden så jag har inte hunnit titta runt så mycket som jag skulle vilja. Hoppas att jag ska hinna läsa ikapp lite nu under påsken! Vad fint du har det! Är inte heller så mycket för fjädrar och sånt men ungarna ville så gärna så det fick bli ett ris ute... Är de glada så är jag glad *blink*
Ha en underbar påsk! (Vad snickrar gubben på? Blev lite nyfiken!)
Kram/ anna

kallebodalantliv sa...

Ett underbart fönster du gjort ! jag blir så sugen på att fixa vårt med ..jag gillar inte heller påskfjädrar ...GLAD PÅSK ! OCH TA DET LUGNT..KRAM JEANETTE

Helen sa...

Mmm, körsbärsblom...det lät som ett underbart sätt att fira påsken på!

Ha en jättehärlig påsk! Kram!

lottens vita och gröna sa...

ohhh så fint du har det, är med av den smaken, inget gällt och grälligt här! kan tänka mig att denna helg är blomstor för er, låter ändå som du har det gött när du kommer hem!
må väl i påsk, allt gott önskar jag dig, varmkram lotten

Photo by Maria sa...

Ha nu en riktigt bra påsk.. Om jag hinner så kommer jag att besöka er på Plantskolan på lördag :-)

Kram Mia

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej i PÅSK stugan:))))

Önskar dig en fantastisk påsk och hoppas den blir solig, mättande, social och helt UNDERBAR!!!

Påskkramar
Marianne

Unknown sa...

Vilken service med nystädat hem! Det är så det ska vara när en arbetande kvinna kommer hem:))
Skulle vilja komma och besöka din butik någon gång. Ha en bra arbetsdag och skön påsk1
Kram Anna

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vilken lyx att komma hem till ett nystädat hem!

Ha en riktigt Glad och trevlig Påsk!

Kamar Linda

hemma hos lilla mej sa...

Finns ju ingenting som är bara så härligt att komma hem till ett nystädat hus .Underbart.vad fint du har gjort.Härligt med ett gott bad Önskar dej en riktigt Glad Påsk mys och njut påskkrama Rita ♥

Fröken Fräken sa...

Oja, jag älskar också att vara hemma, ser riktigt fram emot att "skrota" runt hemma under hela min ledighet. Hoppas att du också får tid att lägga upp fötterna och inte bara springa runt och sälja blommor!

LOPPISLIV sa...

Hej söta Elin! Jag och väninnorna var en runda igår och kikade in din nya butik, såååå fin med massor av vill ha saker överallt, fick med mig lite allt möjligt hem :-) Så himla mysigt du hade gjort, du har verligen öga för att få till det så där rätt. Vi återkommer snart igen. Glad Påsk önskar jag dig och lilla familjen. Kramis Paula

Marie sa...

Vad skönt att komma hem till ett nystädat hem!!! Så fint du har det i fönstret, har också plockat in lite körsbärskvistar idag.

Önskar dig en riktigt Glad Påsk Elin!

Kram Marie

[ c o y o t e ] sa...

Jaa, nu är det mycket mys i några dagar.. Underbart!

Glad Påsk!
Kram Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK♥
Kram Ullis

Karin Lindström sa...

Ja nu har ni bråda tider kan jag tänka mig. Jag har inte alls mycket pynt men vårblommar kan man ju inte vara utan;)

Hoppas du får vara lite ledig i Påskhelgen! Det är ju så vackert väder så man blir verkligen jätteglad!

Underbart fint hos dig som alltid;)

Ha en fortsatt fin Påsk!
Kramar
Karin

Malin sa...

Oj då inte kul att veta att man ska jobba när man verkligen inte känner för det :( men hoppas du får ledigt till påskhelgen i alla fall .


glada påskhälsningar och tack för en fin blogg

Hannis sa...

Visst är det en härlig känsla när man trivs hemma!
Hoppas att du fått njuta lite i myskläder trots jobbhelg=))

Kram Hannis