onsdag 19 maj 2010

Godmorgon...


..Ja Godmorgon mina vänner..
Ny dag, nya utmaningar o nya möjligheter..

Igår hade vi en underbar dag jag o Vera.. Nästintill hela dagen tillbringades ute..
Lek, målning o fix..

Vår soffa är fylld med plädar. filtar o kuddar..
Över ryggen har jag hängt Jutesäckar för ett rufft inslag..




Dörrar o fönster.. Hm..Nog en favorit detalj hemma hos oss..
Oj vad många konstiga frågor jag har fått om det där..Någon mer?! Tihi..
Men vad jag tycker att det är snyggt!!
Så då får folk tycka vad de vill..:)

Hm..Kanske ska berätta vad mitt plågande igår resulterade i..Hm..
Min ryggtatuering blev större om man säger så..

Oj klockan tickar..
Kikar in till er andra bloggare ikväll!!

Hoppas att ni får en underbar Onsdag..




17 kommentarer:

Vintage House sa...

Håller med dig det är verkligen så snyggt med gamla dörrar och fönster..
Du får visa din tatuering någon dag, själv har jag två funderar på en till:)
kram
sandra

Vintage House sa...

Håller med dig det är verkligen så snyggt med gamla dörrar och fönster..
Du får visa din tatuering någon dag, själv har jag två funderar på en till:)
kram
sandra

[ c o y o t e ] sa...

Nämen det är ju såå snyggt!!

Passar dock inte hos mig.. (Bor i ett nytt funkis hus)

♥Mia

Vita huset 28 sa...

Det är ju sååå snyggt med dörrar och fönster. Ni har ju så fint hos er så man blir grön av avund :) Har inte hittat min drömdörr än. Svårt ibland o få tag på det man verkligen vill ha, men den som väntar på nå.... :)
Får vi se din tatuering nån dag, är sååå nyfiken. Själv har jag 4st och vill göra en till. hihi
Ha en skön dag.
Kram Camilla

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
jag håller med dig det är ursnyggt med gamla dörrar och fönster!

Ditt rum ser väldigt inbjudande ut!
Ha det gott, hälsningar Monica

Anonym sa...

Åhh vi vill se tatueringen!! *nyfiken* :)

Photo by Maria sa...

Tycker jag du gör rätt i, att inte bry dig om vad andra tycker, bara du/ni trivs.. Och jag tycker med det är himla snyggt :-)

Den där tatueringen blev man ju nyfiken på nu, hade varit kul att se en bild..

Ha nu en bra dag, vet ju att du jobbar eftersom jag såg dig på Maxi :-)

Kram Mia

Huset vid ån sa...

Det är verkligen snyggt med en gammal dörr som inredningsdetalj, ger sån hemtrevlig känsla....Hoppas att du får en fin o skön onsdag med sommarväder! Kram Therese

Cathrin sa...

Men det är supersnyggt med dörr alt fönster lutat så där!!! Väntar bara på att Orkanen Oscar skall bli lite äldre så att det funkar även hemma hos oss...:) Och du, du visar väl din tatuering?! Blev jättenyfiken!

Ha en fin onsdag!
Kram
Cathrin

Sussi sa...

Stå på dig! Det ÄR snyggt med gamla dörrar och fönster....i rätt sammanhang, och speciellt hemma hos dig! Det ser supermysigt ut! Gillar det där lite ljuva och fina tillsammans med något ruffigt...snyggt!

Kram
Sussi
ps ...ja tack! en bild på din tatuering nästa inlägg...ds

Designe sa...

Åh, ni verkar ha haft en härlig dag! Skönt med ledighet! Håller med om dörrar och fönster..det är såå himla fint! Som ett smycke! :) Jag gillar även att ha stolar som smycke! Ajdå en större tatuering!!..ja själv har jag ingen alls! :) Kram

kallebodalantliv sa...

Jättefint med dörren ! så tokigt som möjligt är lite kul tycker jag ...tatuering , ja ni ungdomar har ju flera sådana man är ju van nu ..tjejerna här har härdat mig nu ..kanske dags för mig också ? ha det bar med din lilla vera ..tänk den dagen hon kommer hem med en likadan ..då tänker man allt till som deras mamma..suck !inget man kan göra när de bestämmer själva ..kan vara jobbigt ...kram jeanette.kallebodalantliv

Unknown sa...

Hej!
Så snyggt med dörrar och gamla fönster stående, förstärker ju den känslan vill ha. Det förstår inte andra...Vi har så mycket dörrar och fönster hemma så det blir liksom för mycket om jag skulle ställa in det här. Har du en tatuering, du är galen, pina dig så hihi skulle vara kul att få se!
Kram Anna

Anonym sa...

Hej,
Du har fått en utmärkelse av mig!
Titta in på min blogg!

Dörren är ju så fin!
Jag är impad av alla som orkar pina sig igenom tatureringar... jag skulle nog svimma. är inte alls smärttålig! :D

Kram pernilla

House number 15 sa...

Den vill jag se, tatueringen!!

Tycker du har det fint med dina fönster o dörrar passar din stil!
Skulle själv vilja ha ett gammalt fönster, får nog leta på loppis!

Kram kram

Västbacken sa...

Dörrar och fönster=snyggt

Ha det bra

Lotta

Sally och jag sa...

Ja, det är så vackert med gamla dörrar och fönster! Duger lika bra med en dörr som en tavla, tycker jag :)

Kramar från
Sally och jag