onsdag 25 augusti 2010

Kan man bli mätt?!


..Ja sommar är ju Loppis, eller hur??
Åhh de första Loppisarna är ju som att vara i himmelriket..
Underbart..

Men de senaste veckorna har jag bara känt mig så mätt på det...
Hm, kan man bli det?!


Men snart så kommer höst o vinter o Loppisarna försvinner en efter en, då kommer jag säkert att sakna dem massor..
Men det är väl då man ska titta tillbaka på sina fynd o tänka tillbaka på sommaren som varit..

Eller??

För Jodå en del fynd har det hunnit bli..!!

Några vackra saker att titta tillbaka på..
Gamla mått, vackra glasburkar o massor av andra fina saker!!
För knappt inga pengar alls, det är ju det som är tjusningen, eller hur?!

Hm, ser ni att en liten tjej gärna ville vara med på bild?! Tihi....



O ni har väl inte missat att det nya numret av magasinet finns i butik?!

Här är jag hemma med en hostig liten tjej idag, hm ja jag hostar o nyser minnsan en del jag med...Inte kul..
Men vi myser o snart blir det lite rensning till inför Söndagen...

Tack för att ni finns!!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Elin!
Är du hemma du med, det är jag också. Har en liten Julia, ja hon är inte så liten längr....10 år, så det är inte så jobbigt att vara hemma när de är så stora. Loppis är väl kul jämt! Men man kan ju ledsna ibland, det håller jag med om. Vi har faktiskt inte varit på så många loppisar i sommar. Förövrigt så undrar jag vart sommaren tog vägen för jag tyckte den gick sååå snabbt. Sedan har jag lite ångest för vi brukar vara i Grekland varje år vid denna tiden men inte i år så jag tycker lite synd om mig själv.....hihi.
Du har fina saker där på bordet och tidningen väntar jag på då jag prenumerar (det ska jag aldrig göra någon mer gång då man får vänta fler veckor på den)
Ha en bra dag trots hosta.
Kram Anna

(oj så långt det blev)

Unknown sa...

Fina fynd du har gjort, så charmiga de där gamla måtten. Så tråkigt med Gbg, man kan typ inte göra fynd här då alla förstår att de kan ta rejält betalt och ändå få sålt allt. Får ge mig iväg ut på landet för att göra några fynd förmodligen..

Kram Catta

Tulipa sa...

Hej Elin!

Visst kan man bli mättpå loppisar...eller snarare jag kan bli trött på det faktiskt...*hihi*... Man har ju annat man vill göra ibland tex...

Nya leverantörer blev bla Green Gate, Krabat, Dommo By Gawor...

Krya på er!
Det går så mycket förkylningar nu...
Min mamma har varit dålig i över två veckor...Olivia har varit dålig i en och en halv... usch trist..

Kraam Mariette

Hanna sa...

Hej tjejen!
Ah, jag har då inte lessnat på loppis än :) Fast jag har inte varit på speciellt många i sommar ändå (!?)
Fina mått du har hittat, och glasburkar kan man ju inte ha för många av!

Krya på er!
Kram Hanna

Sussi sa...

Hmmmmmm....loppismätt?? Inte jag! Laddar inför min Frankrike resa, vi tar med en kärra och den ska vara FULL när vi åker hem! Hi Hi!

Kram
Sussi

Västbacken sa...

Mysiga saker.

Lotta

Photo by Maria sa...

Mätt påloppisar blir jag inte men det beror nog mest på att jag inte hinner iväg på så många pga mina arbetstider eller rättare sagt sovtider efter jobb :-( Men nån blir det ju ibland :-)

Vad fina saker och klart att lilltjejen vill vara med på bild, fick titta till en gång extra men såg henne sen :-)

Kram Mia

Anonym sa...

Hej gumman!
Längtar till söndag, vi har ju så mysigt på våra loppisar:)
KRAM och krya på er!
//Sara och Alice

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Vilka mysig grejer!
Gillar de gamla måtten.

Ha en bra kväll!
Kram Jenny