torsdag 14 april 2011

Mys o fix...



...Ja här hemma började dagen som vanligt, men avslutades
med soffmys o småfix hemma..

Ja en febrig liten Vera fick hämtas efter bara någar timmar, stackaren...
Med Pannkakor, film o massor av mys hoppas
vi att hon är pigg snart igen...



Dock får det nog bli några timmars jobb för mig ikväll istället,
Då får pappa J ta över myset..

Där i mellan små fixar o grejar vi med huset inför försäljningen...
Tack för era goa ord igår, jag tror o hoppas att allt kommer att bli jätte bra
men jag kommer nog allt att ha lite fjärilar i magen innan jag är på plats o
har kommit till ro
i det nya huset...

Hm, lämna ett helt färdig renoverat hus för ett utan
både avlopp o ett riktigt kök, huu...
Men med alla ideer o en underbar sambo kommer det att bli än bättre, det vet jag!!!

*

I början på nästa vecka kommer fotografen o fottar till husannonsen, spännande...
Nehe, dags att mysa vidare....


11 kommentarer:

Vintage House sa...

Låter mysigt synd att hon är sjuk dock...
Ta hand om er
kram
sandra

hemma hos lilla mej sa...

Låter bara så mysigt .Tråkigt att din tös är sjuk.Hoppas att hon kryar på sej kram Rita ♥

Norregård sa...

Krya på lilla Vera!!!

Det kommer bli ett drömhus när Ni är klara Elin, det vet jag;o)

Kram Malin

Evelina sa...

Hihi.. jag satt och väntade på dig här men du dök aldrig upp på fika! ;)

Måtte hon krya på sig snabbt lilla Vera!

Kram på er! Evelina

Fröken C sa...

Spännande med nytt boende:)
Hoppas lilltjejen piggnar till fort!

Ha det fint!
Kram C

Rosor och Spetsar sa...

Vilken härligt inspirerande blogg du har.
Spännande med nytt hus och lite läskigt.
Hoppas den lilla krýar på sig
Ha en fin helg
Kram Annelie

Vit dröm sa...

Du ska se att det blir bra med nya huset, förstår att det känns lite skrämmande;) Hoppas lilla Vera kryar på sig snart!
Kram Anna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Hoppas lilla tjejen snart kryar på sig och att ni får en riktigt fin helg!

Kram Jenny

Unknown sa...

Hon får krya på sig lilla tjejen och trots sjukdom lät det som en mysig dag.

Kram Maria

Chatrin sa...

hej

var är loppisen någonstans?
jag är jätte sugen på att komma till er. Jag får gå in på hitta och kolla var ni håller till.
Vilken bra blogg du har.
Kram Blomkattis/ Chatrin

Gnistra i Norr sa...

Vacker bild! Det kommer bli jättebra i nya huset, ibland måste man våga ta klivet ut i ovissheten.

Trevlig helg.

//Jeanette