fredag 27 maj 2011

Helg...


...Ja, Fredag idag igen...
Veckorna går fort o vissa av dem känns som de bara innehåller Måndag o Fredag...
Puhhh...

Denna helgen innehåller dock mest jobb för min del...





...men jag hoppas att jag ska hinna med att njuta här ute, kanske med en kopp kaffe o några nya tidningar....
O så vill jag givetvis hinna va med min underbara familj!!

Ikväll väntar fredagsmys..Underbart!!

Önskar er alla en Go helg!!

Hjälp!!! Jag kan inte kommentera hos er andra. någon som har det likadant??
Kommer bara tillbaka till inloggningen hela tiden...
Vad händer??
Kramar

11 kommentarer:

Millas hem sa...

Ja, det verkar som blogger har fått fnatt! Min laptop strejkar!=((

Skönt med fredag! Här har jag och Clara mysfrukost och är
leeeediga!!=)

Kramis

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken underbar bild!
Ja, det är lite krångel till och från med blogger.

Jag önskar dig en fin fredag!
Kram Sofia

Färjtorp sa...

Vilken härlig bild !!
Här är det samma, jobb för mig hela helgen men hoppas på bra väder ändå.

Kram från mej
/JOhanna

Liza sa...

Ja det bråkar för mig oxå, väljer namn/webbadress istället för google-kontot så går det att kommentera...

Härlig bild!
Ha en fin helg!

Kram Liza

emilias gömmor... sa...

När du bli omdirigerad för att logga in, är där ett kryss "på håll mig inloggad" Ta bort krysset, så kommer det att funka!

Kram Mimmi

LOPPISLIV sa...

Jag har inte märkt något strul med blogger ännu, får hålla tummarna att inget strular nu i helgen...

Fin bild från din altan, korgstolarna är sååå fina. Och vad fint med vita syrener tidigare inlägg, även plåtburkarna är så fina. Du har det så himla fint Elin så himla duktig till att få ihop det rätt. Trevlig helg på dig . Kraaaam P

Norregård sa...

Hej!
Prova ta bort krysset att du ska fortsätta vara inloggad, det funkar för mig. Fick tipset av Anna-maria:)))

Trevlig helg!
Kram Malin

Villa Björkenäs Backen sa...

God dag!

Det samma här ... på vissa bloggar får mana svara som anonym och på dom andra som du har kommenterings plasten så går det bra...

Mysigt med helgen!
Har liknande önskemål om helgen!


Ha det gott!

Trevlig helg!

Kramar Sirpa

Marina sa...

Så mycket härliga, inspirerande bilder!
/Marina

Källeboda lantliv sa...

vilka fina stolar du visar ..såå mysigt på din altan ..ja blogger strular här också ...ha en skön helg ! kram jeanette.kallebodalantliv

Vita huset 28 sa...

Hej ja alla verkar ha det problemet men jag håller med Liza, välj namn/webbadress så funkar de.

Ja håller med, veckan har nog bara måndag o fredag snart. Hinner inte med, det bara svischar till. Har ju börjat jobba på nytt jobb också så man är ju trött på kvällarna.

Va fint de är på din altan, förstår att du vill sitta där o njuta en smula.

Kram Camilla