onsdag 12 oktober 2011

Hall...





...Ja äntligen har jag fått till lite bilder i hallen där
 dörrarna kommer till sin rätt ordentligt!!

Innanför dörrarna ryms en "walkincloset" till jackor, skor, vantar o
mössor...
De lyckas ju alltid bli en del, eller hur??






Bli inte rädda, men jag ville ju lägga in några före bilder med förr att ni skulle få
se förändringarna...

Taket har målats, så också väggarna..
Trappen har skrapats ren från matta o slipats måååånga gånger o slutligen grundats o målats den men och lika så med golvet...



Mycket jobb men Oj, vad vi är nöjda!!!

OnsdagsKramar Elin

31 kommentarer:

Unknown sa...

urfint. verkligen en fantastiskt fin hall!!

Kram Anna

Unknown sa...

Your hall looks wonderful!!!!
I love it very much.
Hugs from Germany,
Tanja

LjuvligaLjung sa...

Herre jösses vilken skillnad!! Ni har verkligen lyckats få till de, Jätte fint! Ha en bra dag! /Michaela

Liza sa...

Hej Elin!

Så fint det blir!!
Jättekul att få se förebilder oxå så man ser skillnad!

Ha en fin dag!

Kram Liza

Vintage House sa...

Hej
Ni har verkligen gjort ett toppenjobb.. Golvet är läckert och dörrarna är kanon:)
härligt med en walk in closet...
Ser ut att bli en kanonfindag
kram
sandra

n o r d i n g å r d e n sa...

Jag är imponerad över jobbet ni lagt ned, vilken förvandling, er hall är underbar!!! mari.

elin helgesson sa...

wow vilken förändring från när jag var hos er i somras! Ni är så duktiga!! kram!

Gamla skolan-Jennie sa...

WOW så snyggt!! Förstår att ni är nöjda! Det är första gången jag tittar in hos dig och kommer gärna tillbaka!!

Kram Jennie

sussi sa...

Oj ja oj vad fint det blev gud så duktiga ni är. Förstår att ni är nöjda kram Sussi.

A-L sa...

Aivan ihana lattiasta kattoon! SÅÅÅÅ VACKERT!!!

Har det bra:)

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhh vilken skillnad!
Kram Kathrine

Shabby soul sa...

A real shabby taste, I like it!
Silvia

Millas hem sa...

Hur i heeeeeela friden kunde ni dissa 70-talshallen! Den är helt rätt igen om sisådär femtioår kanske!=)))

Görfint!

Kraaaaam

Min lantliga dröm sa...

Oj, vad fint det blev! Älskar dörrarna. Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Ulrika

Kickan Style sa...

Shit va mycket jobb, men sjukt fint blev det! Gillar speciellt mycket golvet!! :)

Hälsningar Kristina

Källeboda lantliv sa...

Förstår att ni är nöjda .. Jättefint ! Golvet med rutor gillar jag .. Snyggt .. Visst är det kul med före å efter bilder ... Kul att få se förändringen .. Kram jeanette . Kallebodalantliv

annasaramaria sa...

Vilken skillnad!! Så vitt och snyggt det blev. Ni har smak och är super duktiga!!

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jätteflott.Vilken skillnad!
Ha en bra kväll...

Kram Lotta

LOPPISLIV sa...

Ser helt fantastiskt ut Elin. Kanon snyggt. Men så hade jag inte trott något annat heller, du har ett säkert inredningsöga den saken är klar :-)) Ditt gråvit rutiga golv tycker jag är sååå fint, vill också ha rutigt golv någonstans i vårt hus...Har gett förslag om det till dottern men det gick inte alls....fniss. Ha en toppendag. KRAM P

Ardisia sa...

Ojojoj vad snyggt! Vilken förändring alltså! Helt toppenfin hall.
Kram Mia

mysiga heestrand sa...

Otrolig skillnad. Så underbart fin hallen har blivit.
Kram Marita i Heestrand

Tusenfröjd sa...

Vilka underbara dörrar! Vill ha med stora mått... Och vilken gömma för alla kläder!
Ha det bäst / Liv

Anette sa...

Oh my god vilken skillnad!! Superfint!!
Kram/ Nettan

Unknown sa...

Ja jisses vilken skillnad. Jag har fått tittat många gånger och jämfört. Vilket jobb ni har gjort med golvet. Jag är lite sugen att testa rutor men har inte vågat...
Vad skönt att hallen är så stor, det saknar man ofta i gamla hus.

Kram Anna

Anonym sa...

Lika fint som i verkligheten!!
Kram Sara och Alice<3

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så otroligt fint ni gjort! Golvet, dörrarna och så läckert att kunna stänga in allt "röj" i hallen bakom sååå snygga dörrar.

Superfint. Förstår att ni är nöjda.
Hälsningar monica

Photo by Maria sa...

Vilket jobb ni har lagt ner.. Så himla snyggt.. Önskar jag var lika ihärdig hemma.. Vet hur jag vill ha det men jag är inte den som jobbar på så att det blir klart *suck*

Ha en fin torsdag..

Kram Mia

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Oj, vilken skillnad. Ni har lyckats göra det väldigt fint :) Vänligen Johanna

Tinas bo sa...

Jisses vilken skillnad!!
Och det är bara sååå skitsnyggt!!!
Underbart!!
Det är då verkligen lön för mödan!!

Kram Tina

Emelie Jönsson sa...

Herrejisses så grant!!!
Gud vad duktiga ni är!
Kramar

Anonym sa...

SNYYYYGT:)