tisdag 11 oktober 2011

Sol blandat med skurar...




...Ja sådan är väderleken här i Vår lilla by idag, ena sekunden
 strålande sol o underbart och nästa sekund öppnar sig himlen..huu...

Tur att inomhus jobb står på schemat,
här inne tänder jag ljus, binder buketter o njuter av Norah Jones ur
högtalarna..




På verandan har ett litet bord tagit plats o en urna med ljuva mini cyklamen..

Imorgon far jag till Jönköping o ElmiaGarden mässan...!!

Någon som har några tips på mysiga butiker, plantskolor eller liknande antingen i Jönköping eller på vägen mellan Blekinge o Jönköping.??
Tips mottages tacksamt!!

Imorgon kommer bilder från våran hall, mer helbilder som önskat!!

TisdagsKramar Elin

5 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

så fint! Får lite ångest när jag kikar ut på vår altan med endast överblommade pelargoner! kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint med cyklamen.Bara älskar dom vita.Ja du har A6 som är vid Ikea.Inne i stan finns det mycket mysiga butiker .Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

Photo by Maria sa...

Vädret är inget att lita på direkt.. kanonväder i morse, så kom molnen och så kom solen osv..
Men skönt att kunna vara inne när regnet står som spö i backen..

Kör försiktigt till Jkpg..

Kram Mia

Malins Lantliv sa...

Hej ville bara säga att jag har gett dig en award...gillar din blogg, mycket inspiration...Kika in på min blogg.

Kram Malin

Källeboda lantliv sa...

Du får onsdagskramar av mig ! Spännande att få åka på mässa ...ditt lilla bord och cyklamen är säkert fint på verandan .. Jag ska snart ta mig en tur och kika på ditt lilla hus .. Är nyfiken .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv