måndag 16 juli 2012

Auktionsfynd....



...Sommarvädret här hos oss är verkligen Svenskt Sommatväder,
ena minuten njuter jag av solensstrålar o nästa sekund sjular
jag från regnet som faller..


O undertiden som regnet faller så passar jag på att fotta auktionsfynd
och kika in hos er!!





Plåtpallar, nya men helt i min smak!!   
O en gammal vit skål, andra i min samling..


En gammal otroligt vacker tramphäst!! 
O så en gammal dockvagn, i en perfekt grön
   nyans till våra järnsängar i sovrummet..


*

 Imon kikar jag in med ännu en vacker sak som fick följa med hem,
tyvär blev de inge vidare fynd så det får helt enkelt bli ett eget inlägg..tihi..

Kramar Elin

14 kommentarer:

Tinas bo sa...

Men jösses vilka underbara skatter du ropat in!!
Helt underbara!!!

ja det här vädret gör en ju helt galen...

Ha en fin vecka
Kram Tina

Dronninghuset sa...

flotte funn!
liker hesten kjempegodt.
nettopp blitt bestemor for første gang. herlig! liten prinsesse.... lykke på jord.
se henne på bloggen min.
klem fra bestemor;
TOVE

Anonym sa...

Gud vad fina grejor du fått tag på :)

Har du bra tips på ställen man ska besöka som second hand butiker samt loppis?

Mvh Evelina

Gabriella sa...

Åh vilka härliga fynd du gjort, underbara!

Photo by Maria sa...

Hästen och vagnen blev jag ju lite avis på.. Så fina och hade passat perfekt hemma hos oss och som rekvisita till barnfotograferingar =)

Pallarna gillade jag med.. Vart har du inhandlat dem??

Kram Mia

LOPPISLIV sa...

Spännande med aktion, och så mycket fint du hittat!! Jag har en liknade häst jag också, de är så himla charmiga!!

Kram Paula

Rosa i huset i vitt sa...

Underbara fynd du har hittat.
Pallarna var jättesnygga

Ha en bra dag
Kram Rosa

Casa of Mia sa...

Så mycket fint, kram

Lövbacka sa...

Ser jättefint ut! Man får försöka göra det bästa av vädret.... själv roar jag mig med att rensa i garderober, skåp och på vindarna. Och längtar efter sol o värme!
Kram Pernilla

Sommerhuset i bakken sa...

Så flotte skatter du har fått tak i. Liker, liker, liker ;-) Såååå mye fint!

Ha en super kveld!

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Vill bara titta in och säga hej och må så gott. Jag har inte hunnit med att titta in till dig på ett tag. Jag har ju semester och är inne på min andra vecka och det är så mycket som skall hinnas med under dessa lediga veckor så bloggen har fått stå tillbaka.
Önskar dig en riktig skön fortsättning på sommaren!
Kram Raina

mormorMärtas sa...

Vilka fina grejer du har hittat.
Ja, den gröna färgen är min favorit bland färger, härlig.
Spännande att se vad du har hittat mer!
Kram Annika

Britt sa...

Men hoppsan! Har du varit i loppisdrömriket?
Wow, inte ofta man hittar så mycket bra på en gång, grattis!

Kram Britt

Johanna sa...

Åh vad mycket fint!

Kram Johanna