torsdag 19 juli 2012

Favoriter....



...Ja även om inredning står mig riktigt varmt om hjärtat
så finns det även andra ting runt omkring mig
som också slår sig högt...

En av dom är kläder..
Fler som känner likadant??

*
O i mina ögon är det synd att gömma dem bakom dörrar,
Nej här hemma hos oss här hänger favoriterna framme..!!





Den vackra ställningen inhandlad på östregård i Moheda,

Plagg från vänster, Linne Du & Jag, Spetstunika Culture
Klänning Love Forever

Två av plaggen inhandlade i min favorit butik i närheten...




Nehe, dags att ta tag i denna dagen...

Vädret visar sig från en grå o trist sida, idag får det bli inne fix!!
O kanske en utflyckt!!
Charmen med semester, man tar dagen som den kommer..


TorsdagsKramar
Elin

9 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Ja visst är det synd att de ska hänga i en garderob...mycket finare när de hänger så man kan se dom

Ha en bra dag
Kram Rosa

mormorMärtas sa...

Va fint...
Underbara kläder på en lika underbar klädställning!
Kram Annika

Tinas bo sa...

Ja, hade jag såå vackra kläder skulle jag oxå låta de hänga framme.. :))
Ser sååå ljuvligt ut!

Kram Tina

Tina sa...

Den där klädställningen ser underbar ut, kläderna likaså!

Ha en fin dag!

Lövbacka sa...

Inredning, kläder, skor, mat, godis, vin, kaffe, choklad... ja listan blir lång när man är en livsnjutare! :D Fin blogg du har! Ha det gott! Pernilla

Marie sa...

Underbar klädställning och ljuvliga kläder Elin!

Kram Kram
Marie

Malin's Hus sa...

oh så fint du har det, hittade precis hit. ska kika vidare....


må så gott, KRAM

Johanna sa...

Så fina kläder skall absolut hänga framme:)

Kram Johanna

Gabriella sa...

Jag gillar också när man låter kläderna synas=) Vackert det ser ut!