onsdag 19 mars 2014

Några nyfunna platser...

 
 
...Jo då, några av de nya skatterna har hittat till
sina nyfunna platser!!
 
De flesta tingen här,
I vårat älskade kök!! Det är här vi tillbringar
den mesta av våran tid inomhus...
 
 
Jag älskar att laga mat o att fylla köket med härliga vänner
o njuta, dricka o äta gott!!
 
Korgen i luffarslöjd hamnade på
"köksön" och blev vitlöks förvaring...

 
O här på bakbordet...

 
...hamnade kannan, tillsammans
med några andra kannor!!
 
*
 
O så måste jag bara få visa er det
vackraste diskmedlet som just nu pryder min ho!!
 
Detta kommer från GreenGate
och jag har köpt mitt Här
 
 
 
 
Här hos oss försvann både Våren o skolen
och  utanför fönstret är det mest bara grått, ruggigt o blött!!
Så resten av dagen njuter minsann jag o flickorna
inomhus..
Tända ljus, lite bakning o sen fika
känns som underbar sysselsättning resten av eftermiddagen!!
 
*
 
OnsdagsKramar Elin
 
 

6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Förstår att du trivs i det köket...verkar väldigt hemtrevligt och fräscht!...har man vitt så kan ha så mycket olika accent färger...tänk ljusturkos:) nu i sommar ;)...skulle verkligen vilja ha ett nytt kök....
Kram bia

Faded Charm sa...

Love your whole house...so dreamy!

xoxo
Kathleen

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du !

Så fint !
Ert kök är otroligt fint och genom tänkt :)
En stor inspiration för oss alla.
Ni har så mycket fina ider.
Här har våren också bortblåst.
Men det lät inte alls så tokigt med nybakt och inne mys.
Jag ska nog också ta tag i att baka något gott idag.

Ha en härlig dag och en fin helg också !

Kram

Photo by Maria sa...

Ni har så fint så jag blir helt sjuk.. Och jag vet ju att bilderna ljuger inte det minsta, så fint och nästan finare har ni verkligheten..

Kram Mia

Hörnhust nr11 sa...

Så fint ni har det =)
Härlig inspiration.
Kram Annika

Agnes Winqvist sa...

Så fint !

Kram Agnes