fredag 26 september 2014

God fredag...



...Ja hoppas att ni alla har en
 riktigt go fredag!!

*
Här är jag precis hemkommen 
efter det ena jobbet o snart på väg mot nästa..
Ja,så kan det bli ibland!!

Men sen tar jag minsann en nästintill
helledig helg!!

Då hoppas vi på o få ner lite vacker ljung i
utekrukorna och höststäda verandan..
O Vera hon önskar utefika 
med varmoboy..
Låter helt underbart tycker jag!!



I hallen står mitt älskade stora flugskåp..
Ett helt år sedan det flyttade dit 
o det står där än..
Jag kan liksom inte riktigt se mej mätt på det!!

I vanliga fall är jag rätt så ombytlig av mej 
men nej, inte än..



Vita pumpor o vita hunter,
så mycket jag!!

*

Nehe, dags o kramas lite extra med 
mina flickor så att jag klarar mej utan dem några timmar till!!

Önskar er alla en underbar
 helg!!
O visst håller vi tummarna för solsken?!

Elin

8 kommentarer:

angie sa...

sie haben ein schönes zuhause!!! liebe grüße von angie

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefint ha en trevlig helg
kram Rosa

LOPPISLIV sa...

Alltså, det är ju helt underbart ditt flugskåp, förstår att du inte tröttnar på det...och skulle du göra det en vacker dag få du gärna köra hit det till mig :-)))

Fint du har det överallt Elin!!

Kraaam Paula

Christine at Little Brags sa...

Hello from the USA, I just wanted to let you know that I just found your blog the other day and absolutely love it. In fact I actually shared it with my readers on my blog and made sure to put a link back to your blog for the credit. I hope that is ok with you? Here is the link: http://littlebrags.blogspot.com/2014/09/sharing-must-see-blogs-with-you.html

Christine

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Elin !

Så fint ni har ! Älskar den stilen som ni har i ert hem både ljust och charmigt !
Du kan du eller ni ;)
Hoppas på en fin höst vecka ! Ha det gott med dina !

Kram

Gjuterian sa...

Vill bara titta in och säga hej. Varm choklad låter som mina grabbars melodi också, en höstruskig eftermiddag.
Kram från Helen

Patrik.Olaisson sa...

Vilket fint skåp!!Sååå avundsjuk vil ha ett själv.Fin sida du har!
Patrik.Olaisson DecoMillAntik.se

an angel at my table sa...

Otroligt vackert skåp!!! Förlåt jag börjar låta tjatig med alla mina superlativ men jag kan inte hejda mig!!!